Můj výběr
0 položek
Co je to? »
Váš košík:
0 za 0
| Přihlášení »
Vyberte si kategorii
Úvod > Papírové nebo elektronické firemní novoročenky

Papírové nebo elektronické novoročenky?
Dalo by se říci poštou nebo emailem?

Papírové vánoční přání je základ a asi ještě nějakou dobu bude. I s pohledem do budoucna myslím, že z papíru se stanou přání, která budou mít větší váhu než elektronická. Když někomu pošlete nebo darujete papírovou novoročenku, bude mít pocit, že dostal něco víc. A hlavně, pokud si ji někde vystaví, je více na očích než ta, která Vám přijde do mailu. Tu si jednou otevřete,za pár vteřin zavřete a už se k ní nikdy nevrátíte. Papírovou novoročenku nebo vánoční přání také vidí více lidi, takže plní lépe svou marketingovou úlohu.

Obě dvě varianty mají ale své místo na trhu. Pro obeslání velkého počtu adresátů je elektronická novoročenka ideální, ale i jako doplněk elektronické komunikace či k umístění na firemní web v období vánoc.

Z marketingového pohledu by elektronická novoročenka sloužila pro masové rozesílání malých nebo potencionálních klientů / zákazníků a papírová pro klienty, u kterých chceme osobní přístup a více na sebe upozornit. Anebo tam, kde si to postavení firmy nebo společnosti žádá a elektronická komunikace by působila lacině a neosobně.

S největší pravděpodobností v budoucnu s horizontem deseti let to bude tak, že elektronické novoročenky se dorovnají papírovým vánočním přáním.  A  papírová se stane výjimečnější a uznávanější než elektronická.

Nevíte si rady, zda novoročenky papírové nebo elektronické, kontaktujte nás a my Vám poradíme jakou cestou se vydat dle Vašeho cílení.

Nabídka novoročenek:
Novoročenky dle žánru motivu
Informace a služby:
Zajímavosti:
Hot-line: 603 729 354
výrábíme novoročenky a vánoční přání
|Copyright © 2001-2017 Novorocenky CZ